utorok 22. marca 2011

Po rokoch sledovania rôznych webových stránok o varení, kupovaní rôznych kníh a obdivovaní všetkých časopisov, ktoré prinášali fotorecepty som sa aj ja rozhodla zriadiť si "svoj blog" o varení. Nebude určite len o mojom varení, keďže s mojou rodinou veľmi radi papáme aj mimo domu. Takže tu budem dávať postrehy aj z iných kuchýň ako len zo svojej. Momentálne to bude hlavne z Prahy, keďže sme sa sem presťahovali pred viac ako mesiacom.
Takže hor sa do toho:-)

2 komentáre:

  1. Ludka, mam radost, ze mozem sledovat dalsi zaujimavy food blog!! A spravicky priamo z Prahy, jooj, zavidim :)) Tak vela radosti, dobrej inspiracie, nech sa tvojmu blogu dari!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem za pekne zelanie. V Prahe sa zatial zabyvavame. Ale pozeram, ze vela bloggeriek je mimo Slovenska. Aj ja sa rada inspirujem receptmi, doteraz hlavne z mimibazaru..., teraz som nasla veela zaujimavych blogov, kde neprestavam zasnut ake su niektore baby sikovne:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...